Kako nabavljati logistiku
Logističke usluge su oduvijek bile ključan element lanca opskrbe, a u zadnjih nekoliko godina sa svim izazovima s kojima se susrećemo na tržištu primjećujemo da se i taj dio tržišta značajno mijenja, te je jako dobro razumjeti parametre nabave u logistici i sve specifičnosti tržišta koje prilikom nabave logistike treba uzeti u obzir.
Pridružite nam se na ovom korisnom i edukativnom eventu jer je zahvaljujući podršci Primacošpeda event besplatan za sve.
Kako bi osigurali svoje mjesto na event-u pošaljite svoje prijave na mail: boris.vavra@primaco.eu
Datum: 23. svibnja 2024.
Lokacija: Sky Office, toranj A, 14. kat, Business club 5
Parking: javni parking je besplatan; garaža 1,5 eur/h
Organizatori: Primacošped d.o.o. i HUND
- PROGRAM:
- 09:00 Okupljanje uz doručak
- 09:30 Početak eventa
- 09:30 – 10:45 Nabava međunarodnog transporta (incoterms, kvaliteta, brzina, cijena, RFI, RFQ)
- 10:45 – 11:00 Q&A
- 11:00 – 11:30 Pogodnosti za gospodarstvenike u izvozu (pojednostavljenje carinskih postupaka, AEO, ODM i autorizirana izjava)
- 11:30 – 12:00 Networking i druženje