16.7 C
Zagreb
Ponedjeljak, 09. rujna, 2024.

Kako nabavljati logistiku

 

Logističke usluge su oduvijek bile ključan element lanca opskrbe, a u zadnjih nekoliko godina sa svim izazovima s kojima se susrećemo na tržištu primjećujemo da se i taj dio tržišta značajno mijenja, te je jako dobro razumjeti parametre nabave u logistici i sve specifičnosti tržišta koje prilikom nabave logistike treba uzeti u obzir.

Pridružite nam se na ovom korisnom i edukativnom eventu jer je zahvaljujući podršci Primacošpeda event besplatan za sve.

Kako bi osigurali svoje mjesto na event-u pošaljite svoje prijave na mail: boris.vavra@primaco.eu

Datum: 23. svibnja 2024.

Lokacija: Sky Office, toranj A, 14. kat, Business club 5
Parking: javni parking je besplatan; garaža 1,5 eur/h
Organizatori: Primacošped d.o.o. i HUND
  • PROGRAM:
  • 09:00 Okupljanje uz doručak
  • 09:30 Početak eventa
  • 09:30 – 10:45 Nabava međunarodnog transporta (incoterms, kvaliteta, brzina, cijena, RFI, RFQ)
  • 10:45 – 11:00 Q&A
  • 11:00 – 11:30 Pogodnosti za gospodarstvenike u izvozu (pojednostavljenje carinskih postupaka, AEO, ODM i autorizirana izjava)
  • 11:30 – 12:00 Networking i druženje

The event is finished.

Date

svi 23 2024
Expired!

Time

09:00 - 00:00

Location

Sky Office Zagreb
https://maps.app.goo.gl/91FZB3cEW8CYVFKV8

Organizer

Primacošped d.o.o. i HUND
Email
boris.vavra@primaco.eu