MAN Truck & Bus započinje isporuku svojih potpuno električnih kamiona, što u kompaniji nazivaju prekretnicom i iskorakom u novu električnu eru
MAN Truck & Bus počeo je isporučivati svoje potpuno električne teške kamione. U Leipzigu je prvi kamion od 40 tona predao član uprave za prodaju MAN-a, Friedrich Baumann, dobavljaču automobilske industrije DRÄXLMAIER Group. U budućnosti će DRÄXLMAIER koristiti MAN eTGX za prijevoz baterija za Porsche Macan Electric u Porscheovu tvornicu u Leipzigu, s nultom emisijom, objavili su iz MAN-a.
“Ovo je prekretnica u povijesti naše tvrtke. MAN je prije 100 godina predstavio prvi dizelski kamion. Sada ulazimo u novu električnu eru te naš prvi eTruck ide u DRÄXLMAIER. Nakon godina planiranja, razvoja i mnogo desetaka tisuća kilometara probnih vožnji, konačno počinjemo”, rekao je generalni direktor MAN-a Alexander Vlaskamp.

U budućnosti će MAN eTGX prevoziti baterije za automobilskog dobavljača DRÄXLMAIER u tvornicu Porsche u Leipzigu s nultom emisijom. eTruck će se puniti električnom energijom iz obnovljivih izvora na DRÄXLMAIER stanici.
“Drago nam je što se ponuda proizvodnje Macana u Leipzigu proširuje kako bi uključila ovaj inovativni MAN-ov e-kamion. MAN eTGX dokazuje da se čak i velike komponente kao što su baterijski moduli mogu transportirati električnim putem u velikim količinama”, dodao je Albrecht Reimold, član Izvršnog odbora Porschea za proizvodnju i logistiku.
Udaljenost između lokacije DRÄXLMAIER-a i tvornice kupca u Leipzigu je oko pet kilometara pri čemu kamion u prosjeku prevozi 15,5 tona. Do kraja godine slijede još dva vozila, tako da će ukupno tri MAN eTGX biti u upotrebi za DRÄXLMAIER.
MAN eTGX koji se koristi za DRÄXLMAIER ima 450 KS (330 kW), bateriju kapaciteta 534 kWh (od čega se 480 kWh može koristiti) sa šest paketa baterija, inovativan dizajn i potpuno digitalno radno mjesto vozača koje je posebno dizajnirano za eKamion. MAN je jedini proizvođač koji standardno proizvodi električni tegljač poluprikolicu, poznat i kao ultrategljač. Zahvaljujući posebno niskoj visini sedla, može vući prikolice s unutarnjom visinom od tri metra i tako prevesti znatno više volumena. Ovo je posebno zanimljivo za automobilsku industriju, koja često mora prevoziti lagane, ali velike dijelove. Uz to, MAN eTruck nudi najkraći međuosovinski razmak u svojoj klasi, što ga čini kompatibilnim sa svim vrstama prikolica, navodi se u priopćenju ovog proizvođača.