5.9 C
Zagreb
Utorak, 28. studenoga, 2023.

Akademija o Upravljanju lancem opskrbe

Edukacijski program ”Supply Chain Management – Upravljanje lancem opskrbe” sastoji se od pet modula, svaki sa svojim specifičnim fokusom i predavačima stručnjacima u određenim područjima

Upravljanje lancem opskrbe postaje sve važnijim aspektom poslovanja, posebno s rastućom potrebom za učinkovitijim i transparentnijim procesima. Shodno toj tezi Mirakul, tvrtka za edukaciju i poslovno savjetovanje, organizira edukacijski program ”Supply Chain Management – Upravljanje lancem opskrbe” koji će se održati pod vodstvom dr.sc. Kristine Šorić na adresi Trinom, Strojarska cesta 24, Zagreb, nudi značajne uvide i alate za optimizaciju ovog ključnog aspekta poslovanja.

Mjesto održavanja predavanja i radionica: Trinom, Strojarska cesta 24, Zagreb

Program se sastoji od pet modula, svaki sa svojim specifičnim fokusom i predavačima stručnjacima u određenim područjima:

1. Modul: Koncepti upravljanja lancem opskrbe i zalihama

   Datum početka: 28. studenoga 2023.

   Voditeljica: dr. sc. Kristina Šorić

2. Modul: Komunikacija i etika u lancu opskrbe

   Datum početka: 6. prosinca 2023.

   Predavači: dr. sc. Silvija Vig i dr. sc. Jagoda Poropat Darrer

3. Modul: Transport i skladištenje

   Datum početka: 13. prosinca 2023.

   Predavač: Darko Jovin

4. Modul: Upravljanje odnosima s dobavljačima

   Datum početka: 18. siječnja 2024.

   Voditeljica: Mirjam Kasapović

5. Modul: Nabava i lanac opskrbe

   Datum početka: 25. siječnja 2024.

   Voditeljica: Gjana Bekić

Svi moduli se mogu pohađati pojedinačno kao zasebni seminar

Svi moduli su namijenjeni srednjem managementu i zaposlenicima odgovornima za upravljanje lancem opskrbe, nabavu i upravljanje zalihama, kao i zaposlenicima u drugim dijelovima lanca opskrbe koji žele poboljšati učinkovitost i suradnju.

Kroz ovaj edukacijski program, polaznici će imati priliku:

– Upoznati i primijeniti dobre prakse iz upravljanja lancem opskrbe u svojim organizacijama.

– Implementirati metode optimizacije u lancu opskrbe.

– Povećati razinu usluge prema unutarnjim suradnicima i vanjskim kupcima.

– Uspješno surađivati s dobavljačima i potrošačima kako bi smanjili troškove uz zadovoljavajuću razinu usluge.

Napomena: Svi moduli se mogu pohađati pojedinačno kao zasebni seminari.

Cijena programa iznosi 1.000,00 € (7.534,50 kn) + PDV, ali za uplate do 14. studenoga vrijedi promotivna cijena od 890,00 € (6.705,71 kn) + PDV.

Ovaj edukacijski program pruža priliku organizacijama i pojedincima da unaprijede svoje znanje o upravljanju lancem opskrbe, što može rezultirati povećanjem učinkovitosti, smanjenjem troškova te boljom suradnjom sa svim članovima lanca opskrbe, a više informacija o prijavama na edukaciju možete saznati ovdje.

Povezani članci

Najnovije objave

Održivost u nabavi – trošak ili dodana vrijednost?

Pet ključnih razloga zašto bismo implementirali održivost u nabavi su: zahtjevi investitora i potrošača, zakonska regulativa, upravljanje rizikom, klimatske promjene i inovacije. Ovi razlozi...