13.3 C
Zagreb
Petak, 25. travnja, 2025.
spot_img

Grupacija Daimler bilježi značajan pad prodaje kamiona u Europi

Daimler je rezimirao prodaju kamiona za prvih nekoliko mjeseci ove godine. Proizvođač je kupcima isporučio gotovo jednu desetinu vozila manje nego godinu dana ranije. U Europi je pad bio još izraženiji.

Prodaja vozila grupe Daimler pala je u prvom kvartalu, u skladu s ranijim očekivanjima tvrtke. Njemački proizvođač prodao je ukupno 99.812 vozila, što je 8 posto manje nego u istom razdoblju prošle godine (108.911). Mercedes-Benz Trucks isporučio je 33.446 kamiona u razdoblju od siječnja do ožujka, što je 18 posto manje u odnosu na prethodnu godinu (40.838), piše Trans.info.

Segment Trucks North America također je zabilježio pad prodaje, s 46.229 vozila na 38.992 u prvom kvartalu ove godine. Električna vozila također su bila manje popularna, sa 759 isporučenih jedinica, što je pad od 7 posto na godišnjoj razini.

S druge strane, azijski odjel – Trucks Asia – značajno je poboljšao svoje rezultate, isporučujući 16 posto više kamiona kupcima nego prije godinu dana. Rast su zabilježili i Daimlerovi autobusi – za 11 posto, koji su u prvim mjesecima ove godine prodali 6.206 vozila.

Daimler Truck također je najavio da će njegovi poslovi u Kini i Indiji biti integrirani u segment Mercedes-Benz Trucks od 1. siječnja 2025. Predstavljanje rezultata za prvi kvartal 2025. i prilagođene usporedne brojke već se temelje na novoj strukturi segmenta.

Milijarde štednje u Europi
Grupacija je najavila da će sve pojedinosti o financijskim i poslovnim rezultatima za prvo tromjesečje predstaviti 14. svibnja tijekom službene prezentacije. Tada će Daimler ažurirati svoje cjelogodišnje prognoze i procijeniti učinak strategija koje se provode na pojedinim tržištima.

Podsjetimo, Daimler Truck planira značajne uštede u svom europskom odjelu kamiona. Program “Cost Down Europe” fokusiran je uglavnom na njemačko tržište, gdje su glavni izazov rastući troškovi rada. To je odgovor na pad prodaje i teške tržišne uvjete. Kompanija planira da će program do 2030. godine donijeti više od milijardu eura uštede. Glavni cilj je smanjenje troškova i povećanje učinkovitosti poslovanja.

Povezani članci

Najnovije objave

Hrvatska traži radnike za logistiku, ali ih nema dovoljno

"Naša je odgovornost pokazati učenicima da logistika nije samo vožnja i skladište. Ona traži razmišljanje, tehnologiju i ozbiljnu organizaciju", poručuje profesor Karlo Šoštarić iz...
spot_img