13.3 C
Zagreb
Petak, 25. travnja, 2025.
spot_img

Intereuropa jača logistiku u Hrvatskoj i planira lansirati uslugu paketske dostave

Velika ulaganja u kontejnerske terminale riječke luke ključan su razlog investicije u otvaranje logističkog terminala Intereurope u Kukuljanovu koji na 7.100 četvornih metara ima kapacitet od 6.500 paletnih mjesta te cross-dock poziciju, a iduće godine planiraju lansirati i Interpaket, uslugu paketske dostave do krajnjih kupaca

Drugi ovogodišnji Business Breakfast u organizaciji Talijansko hrvatske gospodarske komore još jednom se pokazao kao važna prilika za dijalog i povezivanje između hrvatskog i europskog poslovnog svijeta. S temom “Rijeka Terminal: Unlocking New Horizonts for EU Trade”, događaj je istaknuo stratešku ulogu riječke luke kao ključnog čvorišta za europsku trgovinu.

Predavači na seminaru bili su Aljaž Kovač (predsjednik uprave) i Nenad Milošević (direktor prodaje) iz tvrtke Intereuropa, članice Komore od 2024. godine i vodeće tvrtke u logističkom sektoru, specijalizirane za multimodalni prijevoz i integrirana rješenja za opskrbne lance.

Sa svojim iznimnim iskustvom u industriji, Intereuropa aktivno doprinosi redefiniranju dinamike regionalne i međunarodne trgovine, pokazujući kako terminal u Rijeci može postati ključno središte za trgovačke rute Europske unije.

Na seminaru su, uz članove Komore i predstavnike medija, sudjelovali i ugledni gosti, među kojima i dr. Iva Palmieri, koja od rujna 2024. godine obnaša dužnost generalne konzulice Italije u Rijeci. Konzulica se obratila prisutnima naglasivši da terminal u Rijeci ne donosi samo rast samom gradu, već i cijeloj Hrvatskoj, zemlji koja pokazuje značajan gospodarski potencijal. Također je istaknula kako je za razvoj logistike ključan učinkoviti birokracijski dijalog između uključenih država.

Okupivši poduzetnike, predstavnike institucija i logističke stručnjake, drugi Business Breakfast Talijansko hrvatske gospodarske komore pružio je jedinstvenu priliku za dublje razumijevanje strateške uloge Hrvatske u europskoj trgovini. Kako su objasnili predavači Aljaž Kovač i Nenad Milošević, do kraja 2025. godine luka Rijeka bit će opremljena najmodernijim terminalom u ovom dijelu Europe – Rijeka Gateway.

Riječ je o strateškoj infrastrukturi koja će transformirati promet u regiji i dodatno učvrstiti položaj Hrvatske kao ključne trgovačke točke u Europi.

Intereuropa je osnovana 1947. godine te u ovom trenutku posluje u devet zemalja na 70 lokacija i ukupno 250.000 četvornih metara logističkih terminala, zapošljava 1.400 djelatnika i ostvaruje godišnji promet veći od 200 milijuna eura. Tvrtka u Hrvatskoj zapošljava 250 djelatnika te je promet u 2024. godini premašio 40 milijuna eura. “Vidimo veliki potencijal Luke Rijeka za srednju i istočnu Europu. Velika ulaganja u kontejnerske terminale riječke luke ključan su razlog naše investicije u otvaranje logističkog terminala u Kukuljanovu koji se prostire na 7.100 četvornih metara i ima kapacitet od 6.500 paletnih mjesta te cross-dock poziciju”, istaknuo je Milošević te je najavio kako iduće godine u Hrvatskoj planiraju lansirati i Interpaket, uslugu paketske dostave do krajnjih kupaca.

Vizija tvrtke Intereuropa o naprednim logističkim rješenjima omogućila je sudionicima da bolje shvate nove poslovne prilike koje riječka luka nudi europskim poduzećima. Svjesna strateške važnosti riječke luke, Intereuropa je investirala u izgradnju novog logističkog terminala u Kukuljanovu, dizajniranog prema najmodernijim međunarodnim standardima.

Osim toga, tvrtka nudi širok spektar integriranih logističkih usluga, uključujući carinjenje, skladištenje, distribuciju i transport diljem jadranske regije i jugoistočne Europe.

Kao i svaki Business Breakfast do sada, i ovaj događaj završio je osvježavajućim doručkom, pružajući sudionicima priliku za networking i stvaranje novih poslovnih veza.

Povezani članci

Najnovije objave

Hrvatska traži radnike za logistiku, ali ih nema dovoljno

"Naša je odgovornost pokazati učenicima da logistika nije samo vožnja i skladište. Ona traži razmišljanje, tehnologiju i ozbiljnu organizaciju", poručuje profesor Karlo Šoštarić iz...
spot_img