4.4 C
Zagreb
Petak, 07. veljače, 2025.

Varaždin: Konferencija o cestovnoj i željezničkoj infrastrukturi na sjeveru Hrvatske

Projekti i gradnja cestovne i željezničke infrastrukture na sjeveru Hrvatske bile su glavne teme konferencije koja je u suorganizaciji Varaždinske županije i Hrvatskih cesta održana u Varaždinu.

Održana su dva panela na kojima su sudjelovali župani Varaždinske, Međimurske, Krapinsko-zagorske i Koprivničko-križevačke županije, čelni ljudi Hrvatskih cesta i Hrvatskih željeznica i jedinica lokalne samouprave sa sjevera Hrvatske te državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture Žarko Tušek.

“Sjever je ekonomski i gospodarski motor razvoja Hrvatske, a kontinuitet naših ekonomskih i gospodarskih politika nije moguć ako nema ozbiljne, zdrave infrastrukture, kako cestovne, tako i željezničke”, rekao je Tušek.

Dodao je da je proteklih osam godina u željezničku infrastrukturu na sjeveru investirano gotovo 350 milijuna eura.

Istaknuo je revitalizaciju i elektrifikaciju pruge do Zaboka i obnovu pruge do Krapine. Najavio je obnovu pruge od Varaždina do Čakovca. Rekao je da pruga Križevci – mađarska granica, projekt je vrijedan gotovo 350 milijuna eura, ulazi u završnu fazu.

Župan Varaždinske županije Anđelko Stričak rekao je kako se na području županije provodi investicijski ciklus vrijedan više od 400 milijuna eura.

“Takav ciklus treba pratiti i infrastruktura, a prometno povezivanje je zasigurno jedno od najvažnijih”, rekao je Stričak.

Dodao je da su investicije koje su bile u visokom stupnju pripremljenosti ubrzane.

“Projekt brze ceste od Varaždina prema Krapini je takav, a sada smo pred početkom radova na brzoj dionici”, rekao je.

Međimurski župan Matija Posavec nije zadovoljan dinamikom radova te smatra da regija treba jaču i kvalitetniju infrastrukturu nego što je danas.

“Pozvao sam Hrvatske ceste i Hrvatske željeznice da stvarno sve projekte ubace u petu brzinu – da se izgradi brza cesta Čakovec-Varaždin-Krapina i da se ulaže u željeznice te da građani sjevera Hrvatske znaju da za sat i pol mogu doći iz Kotoribe u Zagreb”, rekao je.

Krapinsko-zagorski župan Željko Kolar smatra da bi kod projekata poput brze ceste Varaždin-Krapina ili pak brze ceste koja je došla od Andraševca do Zlatar Bistrice na svim dionicama trebala biti slična dinamika gradnje.

Dodao je kako ima i pozitivnih stvari, poput elektrifikacije pruge od Zaboka do Krapine. (Hina)

Povezani članci

Najnovije objave

VLADA: Prihvaćen ugovor o upravljanju željezničkom infrastrukturom do kraja 2032.

Vlada je u četvrtak donijela odluku o prihvaćanju ugovora o upravljanju željezničkom infrastrukturom do 31. prosinca 2032. između RH, Ministarstva mora, prometa i infrastrukture...