Povećanje broja ormarića za pakete označava prvi korak u poboljšanju pristupačnosti i ponude e-trgovcima i potrošačima koji u Švedskoj sve češće traže veći izbor opcija dostave
DHL proširuje svoju mrežu dostave izvan kuće u Švedskoj unapređujući svoju ponudu ormarića za pakete, odnosno paketomata kako bi odgovorio na rastuću potražnju za e-trgovinom. Planira se postavljanje oko tisuću ormarića za pakete u 2024. godini.
Ova inicijativa je u skladu s globalnom strategijom DHL-a za jačanje kapaciteta u sektoru e-trgovine, ali i trendom rasta online kupovine.
“E-trgovina se neprestano razvija, a u DHL-u se razvijamo uporedNo s njom. Kako širimo našu prisutnost na švedskom tržištu, cilj nam je ostaviti trajan dojam na potrošače”, rekao je Robert Zander, izvršni direktor prijevoza DHL Grupe za Švedsku i Nordiju.
Dodaje kako paketomati označavaju prvi korak u poboljšanju pristupačnosti i ponude e-trgovcima i potrošačima koji u Švedskoj sve češće traže veći izbor opcija dostave.
“Mi se bavimo rastućom potražnjom potrošača za različitim rješenjima izvan kuće kroz našu inicijativu e-trgovine u Švedskoj”, ističe Zander te dodaje kako će DHL iskoristiti svoju stručnost, kvalitetu i lokalnu mrežu u B2B i B2C sektorima kako bi proširio svoje usluge i poboljšao zadovoljstvo kupaca.
Ova inicijativa ne samo da odražava odgovor na rastuću potražnju za e-trgovinom u Švedskoj, već i ističe DHL-ovu predanost pružanju kvalitetne usluge i zadovoljavanju raznolikih preferencija potrošača.