4.8 C
Zagreb
Utorak, 12. studenoga, 2024.

DB Schenker Hrvatska iz riječke luke upravlja oceanskim prijevozom

DB Schenker kao globalna logistička tvrtka ima klijente i poslovnice u svim zemljama koje gravitiraju luci Rijeka te nam je logičan korak bio smjestiti odjel pomorskog prijevoza u Rijeku, naglašava Mladen Ljubas, Managing Director Area Adriatic u kompaniji DB Schenker

Kapitalna ulaganja u riječku luku uključuju i izgradnju nove željezničke infrastrukture koja će još efikasnije povezati riječki prometni pravac sa zemljama srednjo-istočne Europe s ciljem da u skoroj budućnosti luka Rijeka postane jedna od vodećih kontejnerskih luka na Mediteranu, ističe Ljubas.

Možete li nam okvirno predstaviti portfelj kompanije DB Schenker te izdvojiti koja integrirana logistička rješenja nudite u Hrvatskoj?
S oko 72.700 zaposlenika na više od 1.850 lokacija u više od 130 zemalja, DB Schenker je jedan od vodećih svjetskih pružatelja logističkih usluga. Tvrtka upravlja uslugama kopnenog, zračnog i oceanskog prijevoza uz sveobuhvatna logistička rješenja. Među brojnim logističkim centrima, DB Schenker raspolaže i s velikim logističkim centrom u Rugvici u kojem klijentima vrši zaprimanje, skladištenje, carinjenje i distribuciju robe putem šest terminala diljem Hrvatske.

Sjedište svog Ocean Freight odjela smjestili ste u Rijeku. Kako ste se odlučili na taj potez te koje rezultate ostvarujete u tom poslovnom području?
S obzirom na kapitalna ulaganja i proširenje riječke luke koja uključuju povećanje kapaciteta postojećeg Adriatic Gate Container Terminala te skori završetak radova na prvoj fazi novog kontejnerskog terminala Rijeka Gateway, u najbližoj budućnosti se očekuje znatno povećanje kontejnerskog volumena. Slijedom gore navedenog, Schenker se kao jedan od lidera u industriji odlučio svoj pomorski odjel u potpunosti preseliti u Rijeku, čime je jedinstven u odnosu na konkurenciju.

Što za vaše poslovanje znače velike investicije u novi terminal te općenito povećanje kapaciteta riječke luke?
Kapitalna ulaganja u riječku luku uključuju i izgradnju nove željezničke infrastrukture koja će još efikasnije povezati riječki prometni pravac sa zemljama srednjo-istočne Europe s ciljem da u skoroj budućnosti luka Rijeka postane jedna od vodećih kontejnerskih luka na Mediteranu. Schenker kao globalna logistička tvrtka ima klijente i poslovnice u svim zemljama koje gravitiraju luci Rijeka. Stoga nam je logičan korak bio smjestiti odjel pomorskog prijevoza u Rijeku. Ova lokacija omogućuje DB Schenker Hrvatska da svojim klijentima ponudi najbolju moguću uslugu.

Mladen Ljubas, DB Schenker

Kada je riječ o ugovornoj logistici, kolikim skladišnim kapacitetima trenutno raspolažete i tko su vaši glavni klijenti?
Kao vodeći pružatelj integriranih logističkih usluga, Schenker osigurava isporuku robe na vrijeme, stoga se brojne tvrtke oslanjaju na DB Schenker kao partnera koji ih prati pri ostvarivanju njihovih dugoročnih strateških ciljeva. U logističkom centru Schenker Rugvica, brojni klijenti koriste splet Schenkerovih in-house usluga, od skladištenja i upravljanja robom do domaće i međunarodne distribucije, organizacije prijevoza i carinjenja. Zahvaljujući razvijenoj mreži redovnih linija, Schenker vrši distribuciju pošiljaka unutar Hrvatske u roku 24 /48 sati te međunarodno prema željenom tranzitnom vremenu i vremenu isporuke do 10 ili 13 sati.

Tehnologija je u današnje vrijeme ključan aspekt koji osigurava višu razinu produktivnosti. Koje sve investicije provodite kako biste odgovorili na izazove tržišta?
Korištenje novih, inovativnih i digitalnih proizvoda u poslovanju čini opskrbne lance stabilnijima, poboljšavaju uslugu prema kupcima i podržavaju zaštitu okoliša i klime. Uz razvijenu mrežu koja garantira brzu i sigurnu distribuciju, jedan od vodećih razloga dugoročnosti naših suradnji je odlično korisničko iskustvo putem DB SCHENKER|connect digitalnog portala za narudžbe, planiranje i praćenje pošiljki te generiranje detaljnih izvještaja.

Povezani članci

Najnovije objave

Butković: Vlada će učiniti sve da provedba velikih prometnih projekata ide što brže

Ovogodišnji kongres Hrvatskog društva za ceste i željeznice "Via Vita" pod nazivom "Što nas čeka u budućnosti?" otvorio je u Rovinju potpredsjednik Vlade i...