-0.1 C
Zagreb
Srijeda, 15. siječnja, 2025.

Glovo pokreće program za pomoć malim tvrtkama

Novi program pruža restoranima i trgovcima alate koji im pomažu digitalizirati poslovanje dok razvijaju online kanale

Uz inflaciju i rastuće cijene komunalnih usluga koji vrše pritisak na raspoloživi dohodak potrošača i poslovne marže, aplikacija Glovo pokreće Glovo Local, novi program za male i srednje tvrtke u maloprodajnoj i restoranskoj industriji kako bi im se omogućilo digitaliziranje proizvoda te usluga i potaknuo rast.

Glovo Local je sveobuhvatni centar aktivnosti gdje lokalne kompanije mogu birati rješenja temeljena na svojim potrebama i željama, a sve putem jedne stranice.

Usluge koje su im dostupne uključuju digitalna i operativna rješenja za vlastite kanale i trgovine; namjenske alate koji će im pomoći u upravljanju njihovim aktivnostima na prodajnom mjestu (od uvida u podatke do pružanja rješenja za lanac opskrbe) i razvoju poslovanja pomoću mogućnosti marketinga i oglašavanja koje će im pomoći da dosegnu nove kupce te povećaju svoju vidljivost. Sve je to ugrađeno u ekosustav mogućnosti učenja te razvoja, a popraćeno namjenskim vodičima i podrškom na tom digitalnom putovanju.

“U Hrvatskoj značajan dio naših partnera čine mala lokalna poduzeća u čiji potencijal snažno vjerujemo. Svjesni smo uloge koju imamo u pomaganju lokalnim poduzećima da se digitaliziraju, a s Glovo Local programom stavljamo ih u središte naše strategije, jačajući naše tehnološke i operativne napore kako bismo im pružili više i bolja rješenja za poticanje njihovog poslovanja. Koristeći alate koje Glovo Local nudi, možemo im pomoći da dosegnu više kupaca, ubrzavajući njihov put do rasta i održive profitabilnosti. Na taj način utiremo put poduzećima za rast i jačanje lokalnog gospodarstva”, rekao je Drago Cota, generalni direktor Glovo Hrvatska.

Pokrećući ga na svih 25 tržišta na kojima Glovo posluje, Glovo Local je prvi program u Europi, Africi i Aziji koji pruža konsolidirani portfelj usluga i rješenja za mala i srednja poduzeća, specifična za njihove potrebe.

Pokretanje Glovo Locala podudara se s istraživanjem koje je proveo Glovo između rujna i studenog 2022. godine. Istraživanje je obuhvatilo više od 3200 malih i srednjih prehrambenih i restoranskih poduzeća na devet tržišta u Europi i Africi (Ujedinjeno Kraljevstvo, Španjolska, Portugal, Italija, Poljska, Bugarska, Kenija, Rumunjska i Maroko), a rezultati su pokazali da više od jedne trećine malih i srednjih poduzeća (34%) smatra dopiranje do novih kupaca svojim glavnim izazovom, dok gotovo polovica (48%) malih i srednjih poduzeća u svim zemljama kaže da njihovim kupcima digitalno iskustvo postaje važnije od osobnog iskustva.

Među čimbenicima zbog kojih mala i srednja poduzeća traže dodatnu potporu i rješenja su promjene potrošačkih navika, visoka inflacija, niža potrošnja potrošača i sveobuhvatni makroekonomski rizici.

Povezani članci

Najnovije objave

Gradonačelnik Rijeke obišao terminal Rijeka Gateway

Gradonačelnik Rijeke Marko Filipović sa suradnicima obišao je radove na uređenju terminala Rijeka Gateway, jedne od najvećih investicija u logističku infrastrukturu u Hrvatskoj vrijedne...