3.8 C
Zagreb
Petak, 07. veljače, 2025.

Hapag-Lloyd ulaže 4 milijarde dolara u 24 nova dual-fuel kontejnerska broda

Ulaganje podržava tvrtkinu “Strategiju 2030.” za smanjenje emisija i modernizaciju poslovanja

Hapag-Lloyd je najavio značajno ulaganje u proširenje i modernizaciju svoje flote, potpisavši ugovore s dva kineska brodogradilišta za 24 nova kontejnerska broda. Investicija, procijenjena na oko 4 milijarde američkih dolara, dio je Hapag-Lloydove “Strategije 2030.” za povećanje učinkovitosti i dekarbonizaciju poslovanja. Očekuje se da će novi brodovi, koje su izgradile Yangzijiang Shipbuilding Group i New Times Shipbuilding Company, biti isporučeni između 2027. i 2029. godine, javlja Supply Chain 24/7.

Od 24 naručena plovila, polovica će biti brodovi kapaciteta 16.800 TEU koje će izgraditi Yangzijiang Shipbuilding Group. Ovi brodovi će proširiti Hapag-Lloydove postojeće uslužne kapacitete. Preostalih 12 brodova, svaki s kapacitetom od 9.200 TEU iz New Times Shipbuildinga, zamijenit će starija plovila u floti tvrtke budući da im se bliži kraj radnog vijeka.

Nova plovila imat će napredne dual-fuel motore na ukapljeni plin dizajnirane za rad na biometan, koji mogu smanjiti emisije CO2 do 95% u usporedbi s konvencionalnim pogonom. Ovi su motori također “spremni za amonijak”, što znači da se u budućnosti mogu lako prebaciti na korištenje amonijaka kao goriva, što omogućuje Hapag-Lloydu da se prilagodi kako se industrija kreće prema opcijama alternativnog goriva.

“Ova je investicija jedna od najvećih u novijoj povijesti Hapag-Lloyda i predstavlja značajnu prekretnicu za našu tvrtku dok slijedi ciljeve svoje ‘Strategije 2030.’, kao što je rast uz modernizaciju i dekarbonizaciju naše flote”, rekao je Rolf Habben Jansen, izvršni direktor Hapag-Lloyd AG.

Hapag-Lloyd ima za cilj smanjiti emisije stakleničkih plinova svoje flote za jednu trećinu do 2030. i postići nulte neto emisije do 2045., usklađujući se s klimatskim ciljevima Pariškog sporazuma. Kako bi podržao ovaj plan, Hapag-Lloyd također nadograđuje pet svojih brodova na metanol, koji predstavlja čišće gorivo.

“Upravljanje flotom učinkovitijih plovila također će poboljšati našu konkurentsku poziciju, a zahvaljujući povećanju kapaciteta nastavit ćemo nuditi našim kupcima globalni proizvod visoke kvalitete”, dodao je Jansen.

Povezani članci

Najnovije objave

Otvorene prijave za 17. generaciju Nabavne akademije

Program Nabavne akademije temelji se na dugogodišnjem iskustvu i provjerenim metodama rada, kroz koje je već prošlo više od 400 polaznika iz Hrvatske i...