12.8 C
Zagreb
Subota, 13. travnja, 2024.

Amazon poboljšava procese povratne logistike

Ova integracija pruža prodavačima jednostavnije i učinkovitije rješenje za obradu povrata kupaca izvan Amazonovog tržišta

Amazon je nedavno objavio da je integrirao platformu za upravljanje povratima ReturnGo sa svojom uslugom Multi-Channel Fulfillment (MCF), koja omogućuje prodavačima trećih strana da automatiziraju i usmjere svoju povratnu logistiku.

MCF je usluga koju Amazon nudi prodavačima za narudžbe koje dolaze iz drugih kanala, poput vlastitih web stranica, društvenih medija ili drugih tržišta. MCF omogućuje prodavačima da koriste Amazonovu brzu i pouzdanu dostavu, kao i praćenje inventara i narudžbi putem Amazon Seller Centrala, a integracijom s ReturnGo platformom mogu imati potpunu vidljivost i kontrolu čak i nad povratnim procesom.

Ova integracija pruža prodavačima jednostavnije i učinkovitije rješenje za obradu povrata kupaca izvan Amazonovog tržišta.

ReturnGo je platforma koja pomaže prodavačima da smanje troškove i povećaju zadovoljstvo kupaca prilikom povrata proizvoda kroz portal za povrat i zamjenu koji je ugrađen u trgovine prodavača, gdje kupci mogu lako zatražiti povrat ili zamjenu proizvoda.
Platforma se također može povezati s bilo kojim postojećim prijevoznikom ili agregatorom za otpremu koji koriste prodavači, kao i s rastućom mrežom skladišta i mjesta za isporuku za povratne pošiljke.

Amazon ovim potezom nastavlja jačati svoj paket ponuda za isporuku jer ima za cilj postati sveobuhvatno mjesto za logističke potrebe prodavača, pogotovo u vremenima kada povrati predstavljaju veliki izazov za prodavače.

Povezani članci

Najnovije objave

MAN predstavio novu generaciju kamiona za održivi teretni prijevoz

Riječ je o kamionu na vodikov pogon, koji predstavlja korak naprijed u dekarbonizaciji cestovnog teretnog prometa U traganju za održivijim rješenjima u prijevozu tereta, tvrtka...