14.1 C
Zagreb
Petak, 23. veljače, 2024.

Maersk kupnjom 25 e-kamiona postavlja nove standarde u održivom transportu

Ulaganjem u e-kamione, Maersk ima za cilj postaviti novi standard za unutarnji kontejnerski prijevoz, ali i jačanje svoje pozicije predvodnika u dekarbonizaciji globalne logistike

Inoviranje u području logističkih rješenja za tvrtke koje se bave transportom svojevrsni je imperativ u dostizanju ciljeva održivosti. Upravo na tom tragu, tvrtka Maersk najavljuje novu inicijativu za smanjenje emisija stakleničkih plinova u kontejnerskom prijevozu u unutrašnjosti kupnjom 25 najsuvremenijih električnih kamiona Volvo FH u Njemačkoj.

Riječ je o strateškom ulaganju koje naglašava predanost tvrtke dekarbonizaciji globalne logistike i tome da do 2040. godine dosegnu nultu emisiju u vrijednostima stakleničkih plinova.

“Prepoznajući hitnu potrebu za rješavanjem utjecaja logistike na okoliš, poduzimamo hrabar korak naprijed naručujući 25 naprednih e-kamiona. Ova vrhunska vozila, pokretana obnovljivim izvorima energije, imaju golem potencijal u znatnom smanjenju emisije ugljika i daljnjem smanjenju Maerskovog ugljičnog otiska. Vidimo sve veću potražnju naših kupaca transportnim rješenjima s minimalnim emisijama stakleničkih plinova (GHG). Jednako važno, očekuje se da će uvođenje e-kamiona ublažiti emisije buke u stambenim područjima koja okružuju skladišta u kojima će se koristiti’’, istaknuo je Jens-Ole Kreinzen, generalni direktor sjevernoeuropskog kontinenta tvrtke Maersk.

25 e-kamiona za KUPCe koji TRAŽE TRANSPORTNA RJEŠENJA S MINIMALNIM EMISIJAMA

Također, razmatraju postavljanje infrastrukture za punjenje sa zelenom električnom energijom za vlastitu flotu e-kamiona u svojim skladištima u Njemačkoj.

Naime, Maersk će koristiti e-kamione za lokalne dostave na mjestima kao što je njihovo novo skladište u Duisburgu, koje će biti otvoreno ovog ljeta, i u području Bremena/Bremerhavena, jednoj od Maerskovih glavnih ulaznih luka u Njemačkoj.

Ulaganjem u e-kamione, Maersk ima za cilj postaviti novi standard za unutarnji kontejnerski prijevoz, ali i jačanje svoje pozicije predvodnika u dekarbonizaciji globalne logistike.

Međutim, ovo nije prvi put da su se odlučili na neki ovakav korak. Prije godinu dana tvrtka Maersk je krenula s ovom inicijativom u Sjevernoj Americi, a više Maerskovih inicijativa za e-kamione u tijeku je i u drugim zemljama.

“Uspješna implementacija e-kamiona u SAD-u i sve veća potražnja mnogih kupaca za klimatski neutralnom logistikom u zaleđu učinili su njemačku narudžbu logičnim sljedećim korakom u našim naporima da dodatno dekarboniziramo logistiku u zaleđu. Viši ukupni trošak vlasništva, dugo vrijeme implementacije projekta zbog nedostatka infrastrukture i operativne neučinkovitosti, neki su od izazova koji se mogu prevladati samo ako svi igrači u industriji, kupci i vlade rade zajedno. preuzimanjem vodstva u potražnji za e-kamionima i infrastrukturom. Želimo odigrati svoju ulogu u otključavanju situacije kokoši i jajeta i inspirirati druge da nas slijede”, objasnila je Julija Heil, voditeljica provedbe energetske tranzicije u tvrtki Maersk u Kopenhagenu.

Projekt je financiran s više od 4.3 milijuna eura od strane Saveznog ministarstva za digitalni promet i promet u kontekstu federalnog programa financiranja “Klimatski prihvatljiva gospodarska vozila i infrastruktura (KsNI)”, a ovim potezom Maersk još jednom pokazuje da je preuzimanje inicijative jedini način donošenja promjena.

Povezani članci

Najnovije objave

METRANS Grupa preuzela hrvatsku tvrtku Adria rail

Adria Rail, kao hrvatska tvrtka koja se bavi vožnjom intermodalnih vlakova za, iz i kroz Hrvatsku, postala je 100% članica METRANS Grupe nakon što...