Ovo partnerstvo ne samo da pruža održiviji model transporta za Amazon, već također doprinosi globalnim naporima u smanjenju emisija stakleničkih plinova
rošlog tjedna, tvrtka Amazon objavila je ključno partnerstvo s nekoliko europskih prijevoznika, s namjerom poboljšanja transporta proizvoda korištenjem više od 100 željezničkih linija i preko 300 pomorskih ruta. Cilj ovih zajedničkih napora je ubrzati isporuke kupcima i optimizirati transport zaliha uz značajno smanjenje emisije ugljika za gotovo 50 %.
Jasna geografska raspodjela i dobro razvijena infrastruktura Europe čine željezničke i pomorske putove učinkovitijima, pružajući, u nekim slučajevima, bržu alternativu za transport robe.
Amazon već bilježi značajan porast korištenja željezničkog i pomorskog transporta u Europi, s povećanjem od 50 % samo u 2023. godini, a fokus ove inicijative usmjeren je na neovisne prodavače, koji čine 60 % ukupnih plaćenih jedinica na Amazonu, pružajući podršku malim i srednjim poduzećima (MSP) koja žele proširiti svoj doseg do kupaca u zemlji i inozemstvu.
Strategija uključuje analizu često naručivanih artikala na svakoj lokaciji kako bi se proizvodi strateški pozicionirali bliže kupcima, a ovo partnerstvo ne samo da pruža održiviji model transporta za Amazon, već također doprinosi globalnim naporima u smanjenju emisija stakleničkih plinova.
Smanjenje emisije ugljika u transportu ne samo da odražava odgovornost prema okolišu, već jača i poziciju Amazona kao lidera u održivom poslovanju e-trgovine.