25.9 C
Zagreb
Četvrtak, 25. srpnja, 2024.

Kaufland investirao 19 milijuna eura u proširenje logističko-distributivnog centra u Jastrebarskom

S porastom broja poslovnica na 50 do kraja godine rastu i potrebe skladišnog prostora

Kaufland Hrvatska k. d. službeno je pustio u pogon dodatni objekt u sklopu logističko-distributivnog centra u Jastrebarskom od 16.000 m² čime ukupna površina sada iznosi 92.000 m². Do kraja 2024. godine ovaj trgovački lanac otvorit će dvije nove poslovnice pa će broj trgovina narasti na 50, a s obzirom na daljnje planove ekspanzije, bilo je nužno potrebno stvoriti uvjete za dostavu veće količine artikala koji će kupcima u svim trgovinama diljem Hrvatske svakodnevno biti na raspolaganju, objavili su i Kauflanda.

Foto @ Niko Goga

Obilasku novog dijela logističkog centra prisustvovali su član Uprave za prodaju i logistiku, Martin Marić, član Uprave za centralne službe, Tomislav Šapina, direktor logističko-distributivnog centra, Marko Škorpil, rukovoditeljica sektora korporativnih komunikacija, Marija Franić, te gradonačelnik Jastrebarskog, Zvonimir Novosel.

“S Kauflandom već godinama imamo odličnu suradnju i drago nam je što su baš naš grad prepoznali kao strateški važnu lokaciju za distribuciju proizvoda u cijelu Hrvatsku. Ovim putem čestitam Kauflandu na dovršetku još jednog impozantnog projekta te želim puno uspjeha u budućnosti”, izjavio je tom prilikom gradonačelnik Novosel.

Član Uprave za prodaju i logistiku u Kauflandu, Martin Marić, složio se s gradonačelnikom dodajući kako je ova investicija izuzetno važna za budućnost. “Jedino proširenjem prostora možemo osigurati potrebne količine proizvoda, a samim time i visoku razinu kvalitete na koju su navikli naši kupci. Njihovo zadovoljstvo nam je na prvom mjestu i drago mi je što na ovaj način nastavljamo s uspješnom suradnjom s Gradom Jastrebarskim”, rekao je Marić.

Foto @ Niko Goga

U priopćenju se također ističe da Kaufland kao društveno odgovorni trgovački lanac brine i o zaštiti okoliša i klime te da osim redovitog praćenja potrošnje struje i vode u svim poslovnim područjima, povezuje distribuciju proizvoda prema poslovnicama s prijevozom proizvoda dobavljača u povratku i tako smanjuje takozvane “prazne vožnje”, a samim time i emisije CO2.

Povezani članci

Najnovije objave

Kuehne+Nagel izvijestio o padu dobiti u drugom tromjesečju

Švicarska grupacija Kuehne+Nagel izvijestila je o padu svoje operativne dobiti u drugom tromjesečju od 23%, što je iznad očekivanja, navodeći da je spremna za...