FedExova platforma će unaprijediti odnose s trgovcima i pomoći im optimizirati i razviti poslovanje putem digitalne inteligencije
Početkom ove godine FedEx objavio planove za svoj najnoviji poduhvat – fdx, prvu trgovačku platformu vođenu podacima koja će povezivati cijelo putovanje kupca.
Ova inovativna platforma ima za cilj olakšati tvrtkama povećanje potražnje, konverzije, optimizaciju narudžbi te pojednostavljenje povrata.
Time FedEx postaje jedina logistička tvrtka koja nudi end-to-end rješenja za e-trgovinu, pružajući tvrtkama svih veličina sveobuhvatnu platformu za njihove potrebe, a kako ističe izvršni direktor FedEx Corp., Raj Subramaniam, FedEx se transformira u digitalno vođeno poslovanje koje će koristiti široku mrežu fizičkog transporta i uvide iz dostave 15 milijuna paketa svakodnevno.
DIGITALNA INTELIGENCIJA
FedExova platforma će unaprijediti odnose s trgovcima i pomoći im optimizirati i razviti poslovanje putem digitalne inteligencije. Trgovcima će pružati ključne podatke i uvide te im omogućiti donošenje strateških logističkih odluka od točke potražnje do isporuke i povrata, čime će se olakšati i unaprijediti njihovo poslovanje.
Tvrtka je u svom priopćenju napisala da će fdx kombinirati postojeće FedExove alate za trgovinu, poput pristupa članovima ShopRunnera, tržišta e-trgovine koje je FedEx preuzeo 2020., sa značajkama koje će debitirati na jesen poput mogućnosti stvaranja prilagođenog iskustva nakon kupnje, tako da robne marke mogu kupcima dati točnije informacije o pošiljci ili koristiti uvid u podatke FedExove mreže za otpremu za upravljanje narudžbama.
Službeno lansiranje platforme fdx planirano je za jesen 2024. godine, a ukupno gledajući, lansiranje ove platforme predstavlja značajan korak za FedEx, ali i za trgovce diljem svijeta. Nova platforma dolazi dok se tvrtka natječe u logistici s Amazonom, tvrtkom koju FedEx godinama smatra prijetnjom svom poslovanju.