Riječ je o kamionu na vodikov pogon, koji predstavlja korak naprijed u dekarbonizaciji cestovnog teretnog prometa
U traganju za održivijim rješenjima u prijevozu tereta, tvrtka MAN Truck & Bus predstavila je svoj najnoviji inovativni proizvod – MAN hTGX. Riječ je o kamionu na vodikov pogon, koji predstavlja korak naprijed u dekarbonizaciji cestovnog teretnog prometa.
Iako su baterijski električni kamioni sve popularniji, postoji niz primjena gdje nisu idealni. To uključuje sektore poput građevinarstva, prijevoza cisternama ili prijevoza drva, gdje su potrebni kamioni s velikom nosivošću i dugim dometom. Tu dolazi do izražaja MAN hTGX, s maksimalnim dometom do 600 kilometara i velikom nosivošću.
Motor na vodik nudi brojne prednosti za specifične transportne zadatke. S izravnim ubrizgavanjem vodika, MAN hTGX osigurava brzu isporuku snage i kratko vrijeme punjenja goriva za manje od 15 minuta. Također, s emisijama ispod 1g CO2/tkm, hTGX se kvalificira kao “vozilo s nultom emisijom” prema nadolazećim EU propisima, što ga čini ekološki prihvatljivim rješenjem za budućnost.
Dr. Frederik Zohm, član uprave za istraživanje i razvoj tvrtke MAN Truck & Bus, ističe da će novi EU propisi o CO2 kategorizirati kamione s motorom na vodikovo izgaranje kao kamione s nultom emisijom, što će im omogućiti da doprinesu ciljevima CO2 flote i otvori vrata za ovu komplementarnu seriju uz baterijska električna vozila.
MAN ima bogato iskustvo s vodikovom tehnologijom, s prvim autobusom s vodikovim pogonom predstavljenim još 1996. godine. Nastavak razvoja i testiranja motora na vodik za različite primjene izvan gospodarskih vozila čini MAN pouzdanim liderom u ovoj tehnologiji.
Kako bi podržao kupce u prijelazu s dizelskih na vozila s nultom emisijom, MAN će ponuditi sveobuhvatnu uslugu i savjetovanje, odražavajući svoj pristup električnoj mobilnosti.
S svojom kombinacijom visoke nosivosti, velikog dometa i nultih emisija, ovaj kamion mogao bi postati ključan igrač u transformaciji cestovnog teretnog prometa.