-1.2 C
Zagreb
Srijeda, 15. siječnja, 2025.

MAN testira kamion bez vozača

Primjena autonomnih kamiona u logističkim čvorištima i transportu od čvorišta do čvorišta nudi mnoge prednosti, uključujući štednju goriva i povećanu sigurnost, a potencijalno rješava i ozbiljne probleme nedostatka radne snage

MAN, renomirani proizvođač gospodarskih vozila, nedavno je postigao značajan korak u području autonomne vožnje. Postali su prvi proizvođač gospodarskih vozila koji je poslao autonomni kamion na njemačku autocestu, a u testnom kamionu, koji je prešao desetak kilometara na autocesti A9 između čvorova Allershausen i Fürholzen, bili su savezni ministar prometa dr. Volker Wissing i izvršni direktor MAN-a Alexander Vlaskamp.

Ova vožnja označava važan korak za MAN, koji već neko vrijeme intenzivno radi na razvoju autonomnih kamiona za upotrebu u logističkim čvorištima i za promet od čvorišta do čvorišta na autocestama. Nedavno su dobili dozvolu za testiranje razine 4 autonomne vožnje na njemačkim autocestama, što ih čini pionirom u ovoj oblasti.

RJEŠAVANJE PROBLEMA RADNE SNAGE
Primjena autonomnih kamiona u logističkim čvorištima i transportu od čvorišta do čvorišta nudi mnoge prednosti, uključujući štednju goriva i povećanu sigurnost, a potencijalno rješava i ozbiljne probleme nedostatka radne snage. U Njemačkoj nedostaje do 100.000 vozača kamiona, a autonomni kamioni mogu pomoći u rješavanju tog izazova.
Savezni ministar za digitalna pitanja i promet, dr. Volker Wissing, ističe važnost ovog događaja za Njemačku, naglašavajući da je Njemačka zauzela vodeću poziciju u Europi sa zakonom o autonomnoj vožnji te da je cilj postati vodeće tržište za automatiziranu i povezanu vožnju.

Osim toga, Autobahn GmbH des Bundes igra ključnu ulogu u promicanju autonomne vožnje na njemačkim autocestama. Oni aktivno podržavaju umrežavanje infrastrukture i vozila kako bi osigurali sigurnost autonomnih vozila na cestama.

MAN ima bogato iskustvo u razvoju autonomne vožnje, s nizom projekata koji su se fokusirali na različite aspekte ove tehnologije. Njihovi projekti su uključivali testiranje elektronički spojenih kamiona, digitalnu integraciju autonomnih kamiona u logističke procese te razvoj autonomnih kamiona za prijevoz autocestom između logističkih čvorišta.

Povezani članci

Najnovije objave

Gradonačelnik Rijeke obišao terminal Rijeka Gateway

Gradonačelnik Rijeke Marko Filipović sa suradnicima obišao je radove na uređenju terminala Rijeka Gateway, jedne od najvećih investicija u logističku infrastrukturu u Hrvatskoj vrijedne...