13.1 C
Zagreb
Subota, 05. listopada, 2024.

MAN testira kamion bez vozača

Primjena autonomnih kamiona u logističkim čvorištima i transportu od čvorišta do čvorišta nudi mnoge prednosti, uključujući štednju goriva i povećanu sigurnost, a potencijalno rješava i ozbiljne probleme nedostatka radne snage

MAN, renomirani proizvođač gospodarskih vozila, nedavno je postigao značajan korak u području autonomne vožnje. Postali su prvi proizvođač gospodarskih vozila koji je poslao autonomni kamion na njemačku autocestu, a u testnom kamionu, koji je prešao desetak kilometara na autocesti A9 između čvorova Allershausen i Fürholzen, bili su savezni ministar prometa dr. Volker Wissing i izvršni direktor MAN-a Alexander Vlaskamp.

Ova vožnja označava važan korak za MAN, koji već neko vrijeme intenzivno radi na razvoju autonomnih kamiona za upotrebu u logističkim čvorištima i za promet od čvorišta do čvorišta na autocestama. Nedavno su dobili dozvolu za testiranje razine 4 autonomne vožnje na njemačkim autocestama, što ih čini pionirom u ovoj oblasti.

RJEŠAVANJE PROBLEMA RADNE SNAGE
Primjena autonomnih kamiona u logističkim čvorištima i transportu od čvorišta do čvorišta nudi mnoge prednosti, uključujući štednju goriva i povećanu sigurnost, a potencijalno rješava i ozbiljne probleme nedostatka radne snage. U Njemačkoj nedostaje do 100.000 vozača kamiona, a autonomni kamioni mogu pomoći u rješavanju tog izazova.
Savezni ministar za digitalna pitanja i promet, dr. Volker Wissing, ističe važnost ovog događaja za Njemačku, naglašavajući da je Njemačka zauzela vodeću poziciju u Europi sa zakonom o autonomnoj vožnji te da je cilj postati vodeće tržište za automatiziranu i povezanu vožnju.

Osim toga, Autobahn GmbH des Bundes igra ključnu ulogu u promicanju autonomne vožnje na njemačkim autocestama. Oni aktivno podržavaju umrežavanje infrastrukture i vozila kako bi osigurali sigurnost autonomnih vozila na cestama.

MAN ima bogato iskustvo u razvoju autonomne vožnje, s nizom projekata koji su se fokusirali na različite aspekte ove tehnologije. Njihovi projekti su uključivali testiranje elektronički spojenih kamiona, digitalnu integraciju autonomnih kamiona u logističke procese te razvoj autonomnih kamiona za prijevoz autocestom između logističkih čvorišta.

Povezani članci

Najnovije objave

MET Grupa: Hrvatska je važan dio naše energetske mreže

Valter Uravić, LNG & NG Origination Associate u MET Grupi, govori o razvojnoj viziji ove globalne kompanije te kakvu ulogu u njihovim planovima ima...