14.1 C
Zagreb
Petak, 23. veljače, 2024.

Geopost zaokružuje godinu sa 100.000 lokacija za dostavu izvan kuće u Europi

Geopost je postigao novi važan korak u proširenju svoje OOH (Out-of-home) mreže, mreže dostave izvan kuće, dosegnuvši više od 100.000 lokacija za preuzimanje i slanje paketa u Europi. Snažan rast mreže zabilježen u proteklim godinama potvrđuje rastuću potražnju korisnika za ovakvim vrstama dostavnih rješenja, koja su fleksibilnija i povoljnija

Kako je istaknuto u najnovijem izdanju E-shopper barometra, potrošači se sve više okreću dostavi izvan doma zbog fleksibilnosti i pristupačnosti. Dostava na paketomate i Pickup lokacije bilježi postojan rast te sada čini 23 % i 24 % uobičajenih lokacija dostave, što je povećanje od 3 i 4 boda u odnosu na prošlu godinu. Ovo je brzorastuće tržište, na kojem su DPD, Geopost i Pickup značajno ojačali svoje prisustvo tijekom posljednjih nekoliko godina. Out of Home mreža brojala je 20.000 Pickup lokacija u Europi 2015. godine, a 50.000 u 2021. godini. Od ukupno 100.000 Pickup lokacija dostignutih danas u Europi, njih 25.000 nalazi se u Poljskoj, 18.000 u Francuskoj, 10.000 u Ujedinjenom Kraljevstvu, gotovo 8.000 u Njemačkoj i Italiji te više od 1100 u Hrvatskoj.

Proširenje i gustoća Pickup mreže nedavno su napredovali zahvaljujući novim partnerstvima, kao što je mreža trgovina Zabka u Poljskoj (+9.100 lokacija), pošte u Ujedinjenom Kraljevstvu (+4.000 lokacija), s mrežom benzinskih postaja Esso (+200 paketomata) i grupom hotela Louvre (+150 paketomata) u Francuskoj, zajedno sa ostalim partnerima diljem Europe. U Hrvatskoj, DPD alternativne mogućnosti za preuzimanje paketa pruža kroz Pickup partnere, na različitim, prikladnim lokacijama poput benzinskih postaja INA, Petrol, Adria Oil, kioska Daily Press i iNovine te trgovinama dm, Tommy, Color trgovina, Mass light i Lidl. Pickup lokacije nalaze se diljem Hrvatske, a 85% Pickup lokacija je otvoreno nakon 18:00 sati.

Plan razvoja mreže
“Alternativne opcije dostave su budućnost, zbog čega je povećanje opsega OOH mreže jedan od naših prioriteta u nadolazećoj godini. Vidimo da dostupnost DPD Pickup mreže stvara vrijednost za korisnike, stoga je naš zadatak tražiti i razvijati usluge koje služe korisnicima i olakšavaju cjelokupni logistički proces. Upravo je otvaranje 100.000 lokacije u Rimu dokaz potrebe korisnika za Pickup lokacijama”, ističe Igor Jakovljević, generalni direktor DPD Croatia

Mreža samoposlužnih DPD Pickup Paketomata omogućava jednostavno i praktično preuzimanje paketa gdje i kada korisnicima najviše odgovara. DPD paketomati se nalaze diljem Hrvatske, a paket je moguće preuzeti u roku od 72 sata nakon primitka obavijesti da je paket položen u paketomat, dok je za preuzimanje paketa na Pickup lokacijama korisnicima dostupno 7 kalendarskih dana.

Kao što DPD Croatia najavljuje, trenutna veličina OOH mreže samo je početak. Do kraja 2027. godine DPD namjerava povećati broj lokacija za preuzimanje paketa na 2000.

Povezani članci

Najnovije objave

METRANS Grupa preuzela hrvatsku tvrtku Adria rail

Adria Rail, kao hrvatska tvrtka koja se bavi vožnjom intermodalnih vlakova za, iz i kroz Hrvatsku, postala je 100% članica METRANS Grupe nakon što...