MEDLOG, logistički odjel švicarsko-talijanske brodarske tvrtke MSC, započeo je radove na izgradnji nove multimodalne platforme u pariškoj regiji.
Kontinentalni terminal MEDLOG Paris-Bruyères dio je šireg projekta obnove na lokaciji Port 2000 (TN MSC) u Le Havreu i očekuje se da će ponuditi željezničke i tegleničke veze za regionalne uvoznike i izvoznike, piše Container-news.com.
HAROPA PORT, najveća riječna luka u Francuskoj i druga po veličini u Europi, dodijelila je 2022. godine lokaciju MSC-ovom odjelu za ulaganja u luke TiL-u nakon konkurentnog postupka nadmetanja.
Inicijativa TN MSC Port 2000, koju predvodi MSC-ov odjel za ulaganja u luke TiL, značajno je ulaganje usmjereno na jačanje uloge Le Havrea kao ključnog ulaza u sjeverozapadnu Europu.
Cilj MSC-a je da novi multimodalni terminal do 2027. godine obradi 1 milijun TEU-a godišnje i otvori više od 1.000 radnih mjesta.
Unutarnji terminal MEDLOG Paris-Bruyères nadopunit će nadogradnje terminala poboljšanjem infrastrukture željezničkog i tegleničkog prijevoza i podržavanjem dekarbonizacije logistike za kupce u regiji Pariza i šireg istoka.
Trenutno se roba uglavnom prevozi cestom u regiji, ali novi MEDLOG Inland Terminal Paris-Bruyères omogućit će izravan pristup ovom ključnom trgovačkom čvorištu teglenicama i željeznicom, ostavljajući samo posljednju milju isporuke kamionima. Ova će promjena smanjiti cestovni promet i povezane emisije ugljika u opskrbnom lancu.
“MEDLOG Inland Terminal Paris-Bruyères multimodalni terminal značajan je projekt za MSC i jako smo ponosni na njega. Pružit će gospodarski poticaj za regiju, povećavajući kontejnerizaciju i produktivnost te pružajući izravniji pristup MSC-ovoj globalnoj mreži za kupce u regiji Pariza i istočne Francuske. Uz to, podržat će i ambiciju HAROPA PORT-a da stvori zeleni logistički koridor duž rijeke Sene,” izjavio je Philippe Lestrade, izvršni direktor MSC France SAS.
Terminal bi trebao biti dovršen 2024. godine i omogućit će MSC-u i njegovoj podružnici MEDLOG da uvedu dodatne usluge koje su obično dostupne na lučkim terminalima. To uključuje održavanje i popravak kontejnera, rukovanje tekućim teretom, upravljanje projektnim teretom i obnovu kontejnera za izvoz hrane.
Za klijente, prema MSC-u, to znači učinkovitiji proces evakuacije kontejnera sa sigurnim, end-to-end nadzorom od Le Havrea do Paris-Bruyèresa od strane ove brodarske tvrtke. Izravan pristup TN MSC-u će eliminirati potrebu za posrednicima, dodatno poboljšavajući operativnu učinkovitost i skraćujući vrijeme tranzita, stoji u priopćenju MSC-a.