11.4 C
Zagreb
Subota, 13. travnja, 2024.

FedEx koristi strojno učenje kako bi poboljšao točnost isporuke

Model uzima u obzir varijable otpreme kao što su vremenski obrasci i prometni uvjeti

FedEx postepeno uvodi poboljšani model strojnog učenja kako bi kupcima pružio točnije procjene o vremenu isporuke, rekao je predsjednik i izvršni direktor Raj Subramaniam na CNBC Evolve Global Summitu u četvrtak.

Model uzima u obzir varijable otpreme kao što su vremenski obrasci i prometni uvjeti. “Izgradili smo modele dubinskog učenja koji prepoznaju te obrasce i svakim su danom sve bolji, a i prediktivnost je sve bolja”, rekao je Subramaniam.

Tvrtka također istražuje mogućnosti generativnih AI tehnologija koje pokreću chatbotove kao što je ChatGPT, koji bi dugoročno komunicirali s korisnicima i tako delegirali još bolje korisničko iskustvo.

FedEx je posljednjih nekoliko godina koristio model strojnog učenja kako bi poboljšao točnost procijenjenog vremena isporuke, a očekuje se da će se njegova preciznost poboljšati kontinuiranom upotrebom.

Interes tvrtke za strojno učenje naglašava njezinu transformaciju tijekom proteklih nekoliko godina kako bi postala ono što je Subramaniam nazvao “podatcima vođenom digitalnom tvrtkom.”

Posebno su zainteresirani za iskorištavanje informacija koje prikupljaju iz 16 milijuna paketa koje isporučuje dnevno. To je korak prema izgradnji podatkovnih platformi na kojima bi modeli strojnog učenja mogli stvarati uvide relevantne za poboljšanje poslovanja.

Povezani članci

Najnovije objave

MAN predstavio novu generaciju kamiona za održivi teretni prijevoz

Riječ je o kamionu na vodikov pogon, koji predstavlja korak naprijed u dekarbonizaciji cestovnog teretnog prometa U traganju za održivijim rješenjima u prijevozu tereta, tvrtka...