Kompanije koje se natječu za akviziciju DB Schenkera obuhvaćaju širok spektar igrača, od logističkih operatera do investicijskih fondova
Prodaja DB Schenkera, logističkog ogranka Deutsche Bahna (DB), ušla je u novu fazu s rokom za dostavu indikativnih, neobvezujućih ponuda koji je istekao u utorak, 26. ožujka. Prema pisanju medija RailFreight, javilo se najmanje sedam zainteresiranih strana, a iako visina ponuda još nije objavljena, procjenjuje se da se vrijednost tvrtke kreće između 10 i 15 milijardi eura.
Kompanije koje se natječu za akviziciju DB Schenkera obuhvaćaju širok spektar igrača, od logističkih operatera do investicijskih fondova, navodi njemački list Handelsblatt. Među logističkim tvrtkama koje su predstavile ponudu ističu se DSV, kojeg mnogi smatraju predvodnikom u utrci, ali i Maersk, čiji je interes potvrdio i predsjednik Uprave. Uz to, sa ponudom se javio i saudijski nacionalni prijevoznik Bahri.
No, osim logističkih operatera, nekoliko dioničkih fondova također je udružilo snage u nadmetanju za DB Schenker. Na primjer, američka privatna kapitalna tvrtka Carlyle Group udružila se s tvrtkom CVC Capital Partners iz Luksemburga. Također, Bain se udružio s tvrtkom Advent Internationalom iz Bostona.
Financijski direktor DB-a, Levin Holle, nedavno je izjavio da će prvi ugovor o prodaji biti potpisan u drugoj polovici 2024. godine, a zatvaranje posla se očekuje u 2025. godini. Očekuje se da će proces prodaje još potrajati jer DB sada mora pregledati sve pristigle ponude te donijeti odluku o najboljoj opciji.
S obzirom na veličinu i značajnost DB Schenkera kao jednog od vodećih igrača na tržištu, interes stranih kompanija i investicijskih fondova nije iznenađenje. Upravo suprotno, ova utrka za akvizicijom pokazuje koliko je atraktivan logistički sektor u današnjem globalnom gospodarstvu.